Економічний словник
місія
 (англ. mission)   1. завдання, доручення, покликання.
   2. дипломатичне представництво при будь-якій державі на чолі з представником або довіреним у справах.
   3. представники однієї держави, яких посилають в іншу зі спеціальною метою, наприклад, торгова місія. Основна мета діяльності.
   4. принципове призначення організації, яким вона відрізняється від інших організацій і в рамках якого визначає характер операцій як зі своєю продукцією, так і на ринках. Правильно сформульована заява м. від імені організації — це вичерпний інструмент планування, що дозволяє менеджерам зосереджувати увагу на основних напрямах сьогоднішньої і завтрашньої діяльності компанії. Подібна заява окреслює коло клієнтів компанії, дає опис пропонованих товарів і послуг, обмежує географічну сферу діяльності, визначає основні технології, містить пріоритетні цінності або мету, полегшує розуміння філософії, покладеної в основу компанії. Дослідження свідчать, що фірми, які заявляють про свою м., мають кращі фінансові показники, створюють собі популярний імідж.
   5. головна загальна мета підприємства як довгострокове завдання з відмінного від конкурентів і бажано кращого задоволення потреб основних покупців вироблених товарів і послуг.
Ви можете поставити посилання на це слово:

матиме такий вигляд: місія


матиме такий вигляд: Що таке місія